rexi

good girl

Kategori: Allmänt

Sitter just nu pa Starbucks och "jobbar". Kanner mig jatteduktig for jag har fatt sa mycket gjort! Har  gjort en glycolig peel, IPL facial, bestallt businesscards, varit pa banken och simmat pa gymmet. Ligger i hardtraning nu for jag har varit sa lat. Ska vara i topform for ett shoot inom en snar framtid (inga glamour project har) utan det har med min business att gora.
Trott pa vadret har! Ar det verkligen Maj?! Funderar pa att dra till spanien och halsa pa foraldrarna och en svang till Cannes for att halsa pa en kompis. En van har bjudit med mig till milano ocksa men vet ej om jag orkar det, han bjuder med mig nagonstans nastan varje vecka men aven om vi ar vanner sen forr och inget mer sa kanns det inte ratt nar jag har pojkvan nu... Tror att jag ska introducera honom for en tjejkompis, de hade passat bra ihop!
Dags att planera sommaren med! Ibiza? St Tropez? Cannes? Monaco? Portofino? Sardinia?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: